مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار
سرخط خبرها

بازیکن مورد علاقه مجیدی به استقلال برنمی‌گردد!

  • کد خبر: ۱۱۳۱۵۳
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
بازیکن مورد علاقه مجیدی به استقلال برنمی‌گردد!
بحث بازگشت بازیکن پیشین استقلال به این باشگاه همچنان موضوعی است که هواداران این تیم آن را دنبال می‌کنند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، محمد نادری، مدافع - هافبک سابق تیم استقلال فصل گذشته را در آلتای اسپور ترکیه سپری کرد. او که سابقه بازی در لیگ بلژیک را داشت به ایران بازگشت و در شرایطی که پرسپولیسی‌ها تصور می‌کردند او را حفظ کنند در تصمیمی عجیب راهی استقلال شد.

او برای اینکه ارادت خودش را به خانواده استقلال اعلام کند پیراهن شماره دو مرحوم منصور پورحیدری را برتن کرد. او پس از یک فصل حضور در استقلال تصمیم گرفت به لیگ ترکیه برود، اما اصلا روز‌های خوبی را سپری نکرد. باشگاه او توانایی پرداخت حقوق بازیکن سابق استقلال را نداشت و نادری تصمیم به فسخ قرارداد گرفت.

نادری در یکی از تمرینات استقلال حضور یافت و به کادرفنی وقت اعلام کرد دوست دارد به این تیم بازگردد. پس از پایان فصل، مسئولان استقلال با او توافق کردند، اما در روز‌هایی که مجیدی تصمیم به جدایی گرفت روند مذاکرات موقف شد. روز گذشته در خبری اعلام شد که نادری تصمیم گرفته که فصل آینده را نیز لژیونر بماند و حتی با برخی تیم‌ها مذاکره کرده است، اما مسئولان استقلال همچنان امیدوارند بازیکن سابق خود را به استقلال بازگردانند. علاوه بر نادری، بازیکنانی مثل کاوه رضایی نیز در سودای بازگشت به استقلال هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->